Saturday 16 July 2011

Aku dan Sahabat

Assalamualaikum..alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk menulis sesuatu pada ruangan kali ini. Kali ini aku nak memperkenalkan seorang sahabat baik aku merangkap model tampa gaji aku. heheheh

Kawan aku ini bernama Mohd Rafiq dan dia dengan berbesar hati outing dengan aku masa hari pertunangan dia pada 14 Mei 2011. Kawan aku ni memang suka ambil gambar..suka jugak diambil gambarnya. Jadi untuk entry kali ni aku kepilkan sekali 2 kaping gambarnya untuk tatapan semua. Dua gambar ni dah di edit sedikit iaitu contras, colour dan text editor. BTW, aku tak beberapa reti sangat nak edit jadi kalau boleh nak dapatkan gambar yang 1st capture tu memang agak susah sikit la. Macamana pun seorang fotografer perlu lah yang amat sangat untuk cuba ambil gambar 'one shot'. Kenapa? Gambar yang dah sedia cantik senang nak edit. Dan kadang-kadang takperlu edit pun dah cantik dah.

Maybe lepas ni kita boleh tengok gambar yang dah sedia cantik tanpa perlu diedit. Okey?Buat masa ni kita layan dulu ok.



No comments:

Post a Comment